piątek, 4 kwietnia 2014

Hakuro H50s, H15, H77 oraz H80.

Pędzle Hakuro H50s, H15, H77, H80
Moje nowe pędzle. Moje pierwsze pędzle od Hakuro. Na zdjęciach jeszcze nie używane:). Zdecydowałam się uzupełniśc swoje braki pędzlowe. Do tej pory używałam przede wszytskim pędzli Ecotools. Posiadam pędzel do pudru Ecotools oraz pędzel ścięty do różu Ecotools. Natomiast do makijażu oczu miałam jedynie: pędzel do nakaładnia cieni na calą powiekę Ecotools, pędzelek ścięty do eyelinera Inglot 31T. Prócz tego aplikator z wymienianymi koncówkami od Elite. Mimo, że z pędzli byłam / jestem bardzo zadowolona, to jednak jeśli chodzi o makijaż oczu to pewnie część z Was by się zdziwiała jak można mieć tak mało pędzli! i nie mieć porządnego pędzelka/ pędzli do blendowania itp:P W każdym razie postanowiałam poszerzyć swój pędzlowy dobytek, postawiłam na Hakuro. 
Mój dotychczasowy zestaw pędzli:

Pędzle Ecotools do pudru, pędzel Ecotools do różu, pędzel Ecotools do nakałdania cieni do powiek, aplikator Elite, pędzelek 31T Inglot.
Długo zastanawialam się, które pędzle wybrać, tak , żeby stworzyć zgrabny komplet. Szukałam opinii, porównywałam wielkości. Z początku miałam w koszyku 5 pędzli do maikjażu oczu, ale ostatecznie stwierdziłam, że wezmę 2 na wypróbowanie, wtedy ocenię czy będzie mi jeszcze czegoś brakować, czy jestem w ogóle zadowolona z pędzli Hakuro. Zakupiłam:
H50s do płynnego podkładu. Włosie syntetyczne, długość włosia 2,5 cm. Cena: 25,90 zł
H15 do konturowania twarzy, kupiłam z przede wszystkim z myślą o moim nowym rozświetlaczu Mary Lou Manizer. Pędzel H15 jest pędzlem pośrednim pomiędzy Hakuro H14 a Hakuro H22 Włosie syntetyczne, "jajeczko", długość włosia 3,5 cm. Cena: 33,90 zł
H77 "puchacz" do rozcierania cieni. Naturalne włosie kozy. Cena: 16,40 zł
H80 "kulka", kupiłam z myślą o aplikacji cieni w załamaniu, nakładania punktowego czy do podkreślenia dolnej powieki. Naturalne włosie kozy. Cena: 16,40 zł
Oto więc moje nowiutkie nowości:

Hakuro H50s, H15, H77, H80
Pędzlki do makijażu oczu w przbliżeniu:
H77 długość włosia 18 mm, średnica pędzla włosia: 7 mm
H80 długość włosia 11 mm, średnica pędzla włosia: 6 mm

H77 i H80.

Ze wszytskich swoich pędzli jestem bardzo zadowolna. Pędzle Ecotools są mięciutkie, ładnie rozprowadzają puder jak i róż. Pędzelek 31T Inglot jest niezwykle precyzyjny. Mam je już kilka ładnych lat i nic się z pędzlami nie dzieje, żaden nie zgubił ani jednego włoska! Z pędzli do makijażu oczu Hakuro jak narazie również jestem zadowolona, są bardzo delikatne i mięciutkie, cienie ślicznie i łatwo się rozcierają. Pędzel do rozświetlacza H15 jest genialny, może też dlatego że rozświetlacz Mary Lou Maniezer jest genialny;) Jedynie do pędzla do podkładu H50s jeszcze się nie przekonałam. Zawsze uważałam, że podkład lepiej nakładać palcami - pod wpływem ciepłoty palców rąk podkład będzie lepiej stapiał się ze skórą. Prócz tego zniechęcało mnie każdorazowe czyszczenie pędzla -  mam cerę problematyczną, bałam się, że nawet po czyszczeniu jakieś resztki brudu z drobnoustrojami mogą zostac i zaszkodzić moim porom. Ale pod wpływem ogólnego zachwytu nad pędzlem hakuro H50s, zdecydowałam się na jego zakup. Spodziewałam się efektu wow, że podkład będzie wyglądał jeszcze lepiej nić dotychczas. Nie zauważyłam różnicy:( Nareazie aplikowałam za pomocą H50s podkład Revlon ColorStay co cery mieszanej i tłsutej oraz pielęgnacyjny podkład matujący PEASE. Zauważyłam poza tym większe zużycie podkładu. Ale dziś doczytałam, że można tego uniknąć, zwilżając pędzle przed aplikacją wodą. Spróbuję następnym razem. Dam mu jeszcze szansę na zaprzyaźnienie się ze mną.

Mój obecny pędzlowy dobytek:


Ecotools do pudru, pędzel Ecotools do różu, pędzel Ecotools do nakałdania cieni do powiek, pędzelek 31T Inglot, Hakuro H50s, H15, H77, H80
Zastanawiam się jaki pędzel jeszcze dokupić do tego zestawu, może jakieś propozycje?


Follow on Bloglovin 
 Przeczytałaś/eś? Wyraż swoją opinię, bardzo mi na niej zależy:)

4 komentarze:

  1. Ja kocham swojego h50s miłością dozgonną i jedyną, ale tylko do aplikowania minerałów ;p Revlona bała bym się nim nakładać, może najwyżej wetrzeć po nałożeniu palcami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za komentarz, a pytanie czemu bała byś się Revlona nakładać?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bardzo lubiłam nakładać podkład h50s jednak odkąd kupiłam beautyblender używam trochę nietypowo bo do bronzera i jest super! teraz zastanawiam się nad h15 :)

    OdpowiedzUsuń