czwartek, 18 czerwca 2015

Bielenda SUPER PERFECTOR CC+ 10 w 1 Multifunkcyjny krem optycznie udoskonalający do twarzy, BLUR effect




SUPER PERFECTOR CC+ 10 w 1 Multifunkcyjny krem optycznie udoskonalający do twarzy, BLUR effect od Bielendy  po prostu musiał wpaść w moje szpony, czaiłam się na niego od dłuższego czasu. I upolowałam go 40% taniej podczas kolejnej wielkiej promocji w Rossmannie:) 
Skusił mnie obiecywany efekt BLUR, więcej o kremach z efektem BLUR - czym są, jak działają przeczytasz <KLIK>
Poza tym 10 w 1?!!? Jeszcze takiego cudaka nie miałam:D

Co nam więc obiecuje producent? 

SUPER PERFECTOR CC+ 10 w 1 Multifunkcyjny krem optycznie udoskonalający do twarzy:

1. Optycznie koryguje jakość cery
2. Natychmiast retuszuje niedoskonałości
3. Zmniejsza widoczność zmarszczek, linii, porów, przebarwień, zaczerwienień
4. Tonuje i ujednolica koloryt cery
5. Idealnie rozświetla
6. Doskonale nawilża
7. Zmiękcza i wygładza cerę
8. Optymalnie pielęgnuje
9. Zawiera naturalny filtr UV
10. Stanowi idealną bazę pod makijaż

Zaawansowana technologia HD COLOR CAPSULE TECHNOLOGY została oparta o pigmenty zamknięte w mikrokapsułkach, które podczas aplikacji zamieniają biały krem na perfekcyjny fluid w kolorze cielistym idealnie dopasowujący się do każdej karnacji, sprawiający, że cera natychmiast wygląda piękniej.

OPAKOWANIE I POJEMNOŚĆ: tubka z nakrętką 40 ml. Zdziwiło mnie, gdy po kilku użyciach zobaczyłam pod światło, że nie ma już połowy tubki  - opakowanie jest troszkę większe niż dla kosmetyków o pojemności 40 ml.
STOSOWANIE: Codziennie rano, może z powodzeniem służyć jako baza pod makijaż.
Cena: ok 20 zł
OKRES PRZYDATNOŚCI: 6M - zużyć w ciągu 6 miesięcy od otwarcia
DZIAŁANIE: Chyba kremy BB pójdą w odstawkę, efekt rzeczywiście jest świetny. Wiadomo, że skóra, której daleko do ideału nie stanie się nagle idealna, ale krem ten rzeczywiście poprawia wygląd cery. Minusem może być średnie krycie, ale dla mnie na co dzień jest zadowalające. Krem przypomina delikatny peeling  - podczas aplikacji wyczuwalne są niewielkie drobinki. 
SKŁAD:



Krem zawiera mikrodrobinki (mikrokapsułki), co myślę, że widać na zdjęciu:



 Roztarłam grubą warstwę, żeby było lepiej widać, jak zmienia kolor z białego na beżowy, dopasowując się do koloru skóry. Cudowne!



OCENA: 6/6
póki co jestem zachwycona i nie widzę żadnych wad;)

Follow on Bloglovin


 Za każdy komentarz serdecznie dziękuję. Prędzej czy później również do Ciebie zajrzę:) Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga, jeśli spodoba mi się u Ciebie, odwdzięczę się tym samym:)

6 komentarzy:

  1. Czyli będę musiała się mu bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zielony ,taki sobie,ale świetnie współpracuje z kremami BB.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja z bielendy używałam bb krem i teraz już wiem, że kurcze takich kremów długo nie można trzymać po otwarciu bo ostatnio miałam takie wrażenie, że 'coś' się z kremem stało. Tego kremiku nie znam,

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak wykończe swoje kremy BB , a mam tylko 2 uff , bo ogolnie to sie nie maluję na co dzień tych kremów używam na okazję powiedzmy ,to na pewno się skuszę na ten CC. Zastanawiałam się też nad kremem multifunkcyjnym Under 20 tez ma bardzo dobre recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo mam go w zapasach, muszę zatem otworzyć szybko :) Zostaję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Bielendę :) tego kremu nie miałam, ale mam BB do ciała z tej firmy w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń