poniedziałek, 10 czerwca 2013

Na moim blogu prócz profesjonalnych informacji na temat kosmetyków Znajdziesz szereg praktycznych porad, nowinek kosmetycznych, dobre i sprawdzone preparaty kosmetyczne, również te mniej znane a działające wręcz genialnie. Ja sama przez szereg lat borykałam się z różnymi problemami, na własnych błędach i zdobywanej na bieżąco wiedzy udało mi się znaleźć rozwiązania, który do dziś przynoszą efekty. Zamierzam się nimi podzielić:).Co więcej uczę się dalej jak właściwie dbać o siebie, stąd mam nadzieje, że pisanie tego bloga pomoże mi samej poszerzać kosmetyczne horyzonty. Stąd wszelkie komentarze i uwagi z Twojej strony jak najbardziej mile widziane;)  Mam nadzieje, że mój blog będzie godny zaufania i okaże się przydatną kopalnią praktycznych porad, wskazówek, informacji o przetestowanych kosmetykach, ich porównaniu, co jest MUST HAVE (oj ostatnio bardzo modne określenie;)), a czego absolutnie unikać;)
To do dzieła! 

Aha. Ważne. A jeśli mało ważne to ciekawostka. Skąd nazwa? Blog miał się w zamyśle nazywać "Belleza", ale jako że nazwa ta (wrrrr) było już zajęte a jestem uparta i nie chciałam zrezygnować ze swojego pomysłu, stanęło na Pure Belleza. Po hiszpańsku  "czyste piękno". Kocham ten język/ kraj stąd i nazwa:). 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz