czwartek, 29 sierpnia 2013

Fragonard Eclat. Comme une Evidence Yves Rocher. Mel Merio.

W nawiązaniu do ostatniego wpisu, dziś parę słów więcej na temat pachnideł. Chciałabym rozwinąć recenzję perfum Eclat Fragonard. Zdradzić, za co kocham Yves Rocher. A także zaskoczyć, wodami perfumowymi, o chyba najlepszym stosunku ceny do jakości. Są naprawdę tanie, nie tylko względnie. Bardzo, bardzo tanie i już.

Fragonard Eclat. Posiadam buteleczkę 60 ml. Do tego dostałam gratis mały, poręczny flakonik do torebki (na zdjęciu po prawej), do którego to można przelać perfumki. Bałam się podczas wykonywaniu tej czynności, na szczęście udało mi się nie uszczknąć ani kropli. Czym pachnie Fragonard Eclat? 

frezja, szafran, kwiat pomarańczy, kwiat migdałowca, gardenia, malwa, paczula, ambra, piżmo


Jest bardzo optymistyczny, a przy tym elegancki. Przypomnę tylko, że perfumy na każdej z Nas pachną inaczej (http://purebelleza.blogspot.com/2013/08/prawdziwe-tanie-wzglednie-perfumy.html). 

Zapach jest bardzo trwały, w sumie nic dziwnego, bo to perfumy. Buteleczki nie da się zbić. Nie trzeba również przejmować się, że zapach wywietrzeje, perfumy są trwałe do 7 lat. Dzięki temu, można z powodzeniem robić przerwy, stosując inne pachnidła w tym czasie.

Yves Rocher. Wspominałam już o kosmetytkach naturalnych. Yves Rocher to francuskie kosmetyki naturalne, za stosunkowo niewielką cenę. Pragnę się skupić na nich innym razem, teraz tylko chciałam napomnieć o nich pod kątem zapachów. Bo pachną pięknie! Wręcz cudowne. Mój ukochany to Comme une Evidence. Czuje prawdziwe szczęście przy każdym użyciu. Towarzyszą mi już od wielu lat. Zapach słodki dziewczęcy, urzekający, elegancki.
"Nuty roślinne kwiatów fiołka łączą się z promienną linią serca dzikich konwalii, aż wreszcie poczujesz zapach zmysłowego mchu."


Co więcej? Firma chce przyciągnąć do siebie klientów, dając ten zapach często gratis np do pierwszego zamówienia (zamówienia np za 30 zł :D), czy w postaci różnych promocji. I wie co robi! Wg mnie to najlepszy produkt marki, lecz nie jedyny bardzo dobry. 

A teraz prawdziwa taniocha. Rossmann. Mel Merio. Wody perfumowane. 
Famous Girl to mój typ nr 1. (fioletowe z diamencikiem). Zapach z kategorii kwiatowo - owocowej. Ciekawe wg mnie są jeszcze:
Candy Girl - rzeczywiście są słodkie (edycja limitowana) i Exotic Girl.

Zdarzyło mi się parę razy, że znajome pytały czym tak ładnie pachnę:), a miałam wtedy na sobie właśnie Famous Girl:)

cena regularna: 19.90 zł.

w promocji kupiłam Candy Girl na 8 zł, za 12 zł Exotic Girl i za 16 zł Famous Girl. Wody perfumowane! względnie długo się trzymają, zwłaszcza Famous Girl


Co natomiast odradzam? C-Thru Sparkling Sapphire. Mimo, że został już wycofany, na wypadek jakby ktoś się na niego jeszcze gdzieś natchnął. Miałam najpierw dezodorant w naturalnym sprayu. Zapach wydawał mi się z początku bardzo przyjemny. Skusiłam się więc, będąc w Drogerii Natura, na wodę toaletową tej serii. Ładne pływające kryształki, fajne opakowanie. Woda okazała się mniej trwała niż dezodorant:). Parę minut po aplikacji już nic nie czułam. Wielkie rozczarowanie. Cena ok 36 zł. Wartość, poza ładnym opakowaniem, zerowa. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz