poniedziałek, 8 lipca 2013

Wybielanie zębów (Biała Perła). Part I.

Historia wybielania zębów za pomocą Białej Perły - żelu stomatologicznego. Part I.


Raz w życiu dawno dawno temu miałam czerwoną pomadkę do ust - krwistą, soczystą czerwień. Niestety za każdym razem gdy ją stosowałam, siostra komentowała "ta pomadka w doskonały sposób podkreśla kształt i kolor twoich zębów". Tak więc przestałam jej używać. Teraz, po latach, w tym po trzech spędzonych w aparacie na zębach, do ich kształtu już by nie miała się jak przyczepić. A kolor - właśnie zaczęłam nad nim pracować, żeby zanim dokonam zakupu pomadki (mam w planach Maybelline Hydra Extreme:)) były bielutkie jak perełki.


Zakupiłam więc żel stomatologiczny Biała Perła System:
Opakowanie zawiera: 
  • żel w tubce, strzykawkę, 
  • 2 aplikatory (na dolną i górną szczękę), 
  • pasek ze skalą bieli zębów,
  • instrukcję.
Po prawej stronie masz pasek ze skalą bieli, jest 9 odcieni. Przy dziennym świetle przy oknie przyłożyłam pasek do mojego uzębienia i z radością stwierdziłam, że do absolutnej bieli nie jest mi aż daleko: 3 odcienie:)
Aplikatory wykonane są ze specjalnego tworzywa, które umożliwia bardzo dokładne i indywidualne dopasowanie do kształtu zębów.
Moje rady:
Wkładasz je do prawie wrzątku. Po czasie, który zaleca producent, nie chcą się formować. I niemalże od razu po wyciągnięciu z wody, jeszcze jak są mięciutkie i cieplutkie, nakładasz na zęby i dopasowujesz do ich kształtu.

Uwieczniłam moje ząbki przed kuracją:
UWAGA:
Pierwsze odczucia: stosowanie żelu jest męczące i nieprzyjemne! Po I-e, kurację należy stosować przez ok 20-30 dni, dwa razy dziennie po 30 min! Mając aplikatory w buzi musisz siedzieć w domu i najlepiej nie ruszać się zbytnio - bo po II : okropny ślinotok. Stosuję aparat zakładany na noc w celu zachowania rezultatów leczenia aparatem na stałe, stąd jestem przyzwyczajona do ciał obcych w jamie ustnej. Te aplikatory są jednak bardzo uciążliwe- MASAKRA! albo ślina wymieszana z żelem wycieka Ci z przodu, albo ją połykasz czując przy tym nieprzyjemny posmak żelu. Jest nietoksyczny, ale właściwości prozdrowotnych też w nim nie uświadczysz. Jeśli jednak efekty będą zadowalające przeżyję te niewygody. 

"Wady" kuracji żelem Biała Perła System:
  • CZASOCHŁONNOŚĆ: stosunkowo długi czas kuracji, zarówno na przestrzeni dni (20-30 dni), jak i długości trzymania aplikatorów w jamie ustnej (30 min 2 razy dziennie),
  • NIEPRZYJEMNOŚĆ: ślinotok, ciężko wytrwać 30 min. 


Żel zawiera dodatkowy fluor. Co myślicie o tym jakoby fluor dodawany do past do zębów miał służyć ogłupianiu społeczeństwa?

Czas stosowania żelu do obecnej chwili: 3 dni. Rezultaty raczej niewielkie, ale efekty widać już / dopiero (?) wg producenta po ok 7 dniach. Zobaczymy.

dalszy ciąg: http://purebelleza.blogspot.com/2013/07/wybielanie-zebow-part-ii.html

1 komentarz:

  1. Cudne masz te zęby :) ja stosowałam tylko pastę wybielającą (niby bardziej specjalistyczna) to jedyny efekt jaki uświadczyłam to lekkie rozjaśnienie przebarwień i wzmożenie nadwrażliwości zębów na słodkie i zimne :/ gdy zauważyłam to drugie stosowania przerwałam. A trwało to jakiś miesiąc - dwa razy dziennie zęby smarowałam i trzymałam ok 5 min. Trzymam kciuki za kurację, chociaż myślę, że możesz olać siostrę i malować usta na czerwono ile chcesz :D Z Twoją urodą i figurą żaden rozsądny facet nie czepi się takiego uśmiechu! Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń