wtorek, 9 lipca 2013

Łagodny tonik bezalkoholowy OEPAROL BALANCE

Kolejny świetny kosmetyk serii OEPAROL BALANCE to łagodny tonik bezalkoholowy. Śmiało mogę
powiedzieć, że to mój ulubiony tonik. Oczywiście z rewelacyjnym olejkiem z wiesiołka. Kończę już drugą buteleczkę.
zapach - przyjemny, tak jak w przypadku kremu,
konsystencja - tonik jak tonik, ale ma się wrażenie "aksamitności" jego konsystencji,
działanie -  doskonale usuwa pozostałości makijażu, łagodzi i rzeczywiście odświeża. NAWILŻA. Jest rzeczywiście bardzo delikatny, nie powoduje uczucia ściągnięcia, pieczenia itp, a przy tym bardzo dobrze oczyszcza. Polecam. Z mojego doświadczenia do cery mieszanej, do innych również myślę, że będzie jak najbardziej odpowiedni,
cena - ok 12 zł za 200 ml.
skład - aqua, hydrogenated castor oil, propylene glycol, sorbitol, calendula officinalis extract, phenoxyethanol, DMDM hydantoin, parfum, allantoin, oenothera paradoxa oil, methylparaben, tocopheryl, acetate, disodium EDTA, propylparaben, benzyl salicylate, hydroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde, linalool, coumarin

plusy:
+ działanie
+ cena
+ BRAK ALKOHOLU w składzie
+ poręczne opakowanie
+ wspieramy polski rynek 
minusy:
 brak


Przeczytaj moją opinię o serii OEPAROL BALANCE

2 komentarze:

  1. Zachęciłaś mnie, właśnie skończył mi się krem i tonik, pójdę do apteki i sobie wypróbuję :D Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbadziej polecam, OEPAROL ma naprawdę fajne produkty, u mnie narazie nie sprawdził się tylko krem pod oczy. Mam nadzieję, że Tobie kosmetyki te również przypadną do gustu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń