wtorek, 3 września 2013

Przetestowałam Balsam pod prysznic Nivea - w Aquaparku we Wrocławiu;)

Wszystkie osoby, które wybrały / wybierają się w ostatnim czasie do Parku Wodnego we Wrocławiu, czeka tam miła niespodzianka! Nowość na rynku, nawilżający balsam pod prysznic Nivea. Znajduje się w specjalnie zamontowanych pojemnikach przy prysznicach. Nie omieszkałam się nie skorzystać z tej okazji, zwłaszcza po godzinie spędzonej w solance:). Balsam stosuje się oczywiście po wcześniejszym umyciu żelem / mydłem, nie posiada on właściwości myjących. Tylko teraz czekać kiedy wprowadzą na rynek na wzór szamponu z odżywką 2 w 1, żel z balsamem pod prysznic 2 w 1.
Nivea balsam pod prysznic.
źródło: internet
Moja wrażenia:
  • charakterystyczny zapach Nivea
  • typowa konsystencja balsamu, po kontakcie z wodą doskonale się rozprowadza
  • aplikacja jest znacznie szybsza niż typowego balsamu. Sądzę również, że to świetne rozwiązanie w okresie zimowym. Dlaczego? Kojarzycie to uczucie, kiedy w mroźne, zimowe dni po kąpieli / prysznicu, jedyne o czym się marzy to ciepłe łóżko, a nie balsamowanie całego ciała?
  • do aquaparku we Wrocławiu chodzę 1-2 razy w tygodniu. Dlaczego tak często? O tym dowiedzcie się niebawem;). Nie ma co ukrywać, że woda, a już szczególnie słona woda, wysusza skórę. Balsam pomógł, nie była wysuszona, ale jakoś bardzo nawilżona również nie. Co więcej, nie pożałowałam sobie ilości specyfiku;), więc w sumie spodziewałam się większych efektów.
Ponieważ, miałam styczność z tym produktem tylko raz, nie mogą wypowiedzieć się, czy stosując ten specyfik na co dzień zamiast klasycznych balsamów, efekty będą zadowalające. Wygody stosowania nie da się jednak zaprzeczyć. Minusem jest jednak cena! Około 25 zł za 400 ml, natomiast za 250 ml zapłacimy ok 17 zł. Jeżeli nie żal Tobie kasy, możesz kupić, wypróbować. Ja uważam jednak, że za takie pieniądze nie warto, nie jest to rzecz niezbędna.
Warto napomnieć, że zanim Balsam pod prysznic Nivea został rozreklamowany, na rynku dostępne były żele pod prysznic z dodatkiem balsamu, np Olay Body, Body Wash plus Lotion Ribbons (Żel pod prysznic z dodatkiem balsamu). Myślę, że wraz z upływem czasu produktów bazujących na idei balsamu pod prysznic będzie przybywać, cena więc również stanie się niższa.
Dobranoc, do następnego:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz