niedziela, 1 lutego 2015

Organizery na kosmetyki - upolowane w Biedronce





Między innymi takie oto śliczne i praktyczne orgaizniery na kosmetyki można dostać od 29.01.15 w Biedronce. Ja dowiedziałam się o ofercie sklepu pt "Domowe SPA" z bloga Claudii klik. Skusiłam na trzy organizery - otwarty z wieloma przegródkami, zamykany z mniejszą ilością przegródek, ale za to o większym ich rozmiarze i łączone "potrójne szklanki", w którym pięknie prezentują się pędzle. Organizery wykonane są z przezroczystego plastiku. Każdy to koszt 9,90zł. Byłam w Biedronce pierwszy raz od wileu miesięcy i muszę przyznać, że wyczuwam wyższe standardy sklepu. Podobnie jak w Lidlu, Biedronka zaczęła prowadzić "akcje tematyczne", co idzie na wielki plus dla sieciówki. O ile towary będą dobrej jakości...Póki co, ja z zakupu jestem bardzo zadowolna i polecam wszystkim, którzy chcą zdobyć wiekszą kontrolę nad swoją kolorówką. 




Follow on Bloglovin 

 Przeczytałaś/eś? Wyraż swoją opinię, bardzo mi na niej zależy:)

3 komentarze:

  1. Czuję że jutro spróbuje upolować kilka sztuk:D myślę że moje kosmetyki by się ucieszyły ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się, że organizery przypadły Ci do gustu i co najważniejsze - udało się je upolować :) Ja tyle szczęścia nie miałam, bo zwyczajnie trafiłam na puściutki kosz.. :))
    btw. widzę moją ulubioną bazę pod cienie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten na pędzle też ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń