sobota, 7 lutego 2015

Makeup Revolution BLENDING BRUSH E103 - małe, tanie cudeńko

Pędzel Makeup Revolution BLENDING BRUSH E103 - pędzel do blendowania - mieszania cieni, pudrowych i kremowych, zagościł w moim koszyku całkiem przypadkiem, przy robieniu zamówienia w drogeri internetowej. Brakowało mi parę złotówek do darmowej przesyłki, Makeup Revolution E103 kosztował mnie dokładnie 10 zł. Pędzel bardzo przypadl mi do gustu, jeśli chodzi o design, jest cały czarny, z lakierowaną rączką, zdobioną przez złoty napis. Bardzo elegancko prezentował się również w opakowaniu - czarny pędzel na złotym tle. Włosie jest syntetyczne i gładkie, a jednocześnie zbite, włoski nie rozchodzą się na boki, co zapewnia dużą precyzję użytkowania. Jedyne co mu mogę zarzucić, to to, że jest mało delikatny, trochę drapie w porównaniu do innych pędzli. Zakup okazał się jednak strzałem w 10, pędzel jest bardzo fajny, świetnie spisuje się przy rozcieraniu granicy między cieniami.

Makeup Revolution BLENDING BRUSH E103 
Makeup Revolution BLENDING BRUSH E103 

Za taką cenę wątpie by znalazło się coś lepszego. Zakup w ciemno bardzo tym razem popłacił, myślę, że skuszę się na inne pędzle marki Makeup Revolution. Jeśli zmienię zdanie, po dłuższym czasie użytkowania, to dam znać, póki co jestem zachwycona swoim nowym nabytkiem, który zasilił moją skoromną, pędzlową kolekcję klik...Powiększyła sie ona także o 2 inne pędzelki - HAKURO H24 - pędzel do rożu i bronzera (tak delikatnego, mięciutkiego pędzla nigdy nie mialam), oraz Essence Precise Eyeliner Brush, do żelowego eyelinera. Z tych pędzli jestem również zadowolona.

HAKURO H24 oraz Essence Precise Eyeliner Brush. 

Moja ocena 5/6 
(Oceniam Makeup Revolution BLENDING BRUSH E103) 

Follow on Bloglovin

 Przeczytałaś/eś? Wyraż swoją opinię, bardzo mi na niej zależy:)

1 komentarz:

  1. nie używam pędzelków do cieni :) jakoś wolę aplikatory zwykłe...

    OdpowiedzUsuń