czwartek, 27 marca 2014

Haul kosmetyczny - na przywitanie wiosny;)

Dziś będze trochę inaczej niż zwykle, pochwalę się moimi najnowszymi marcowo-wiosennymi zdobyczami;). Oto i one:

od lewego rogu: rozświetlacz THEBALM Mary Lou Manizer, Essence zestaw do brwi, Essence Kajal biała kredka, HEAN stay on baza pod cienie, HEAN korektor rozświetlający pod oczy.

Nawet nie wiecie jak mi się dobrze zrobiło, kiedy przybył kurier:) A może widząc zdjęcie powyżej już wiecie:P.

Na rozświetlacz TheBalm Mary Lou Manizer czaiłam się już dłuższy czas, ale jakoś ciężko było z kasy wyskoczyć:P Nie mogłam się jednak już dłużej powtrzymać no i jest, Mary we własnej osobie;). Myślę, że niedługo pokuszę się o recenzję - porównanie Mary Lou Manizer z rozświetlaczem od MUA..Cierpliwości;)
Zestaw do brwi Essence. Powiem szczerze, że nigdy nic nie robiłam z brwiami pzoa regulacją. Słyszałam tylko opinię, że mam ładne brwi, więc po co ruszać? Ale kobietka zawsze się chce siebie upiększyć, postanowiałam spróbować. Moje pierwsze dzisiejsze próby wyszły tragicznie - ten ciemniszy, brązowy cień wydaje mi się za ciemny nawet dla ciemniej szatynki jaką jestem, albo może się jeszcze nie przyzwyczaiłam widokowi swoich podkreślonych brwi...Daję jednak im i sobie szansę, spórbuje jeszcze raz, umieszczę jakąs fotkę, może się ktoś wypowie i doradzi;)
Essence Kajal biała kredka, zakupiłam w następstwie bladoróżowej z Yves Rocher, jaką do tej pory używałam do podkreślania linii wodnej,
HEAN Baza pod cienie, podobno jest świetna, więc chcę ją wypróbować.
Korektor rozświetlający pod oczy HEAN. Mam straszne cienie pod oczami i często worki. Używam korektora Maybelline Affinitione, z którego jestem naprawdę zadowolona. Ale kusiło mnie, żeby pzretestować ten od HEAN, raz że akurat mieli w sklepie, w którym zamawiałam, dwa, że cena była bardzo kusząca. I ma dodatkow pielęgnować! Zobaczymy..:)

Niedługo podzielę się z Wami moją opinią na temat każdej ze zdobyczy,
trzymajcie się ciepło:*

Follow on Bloglovin

6 komentarzy:

  1. Tez używałam korektora z maybelline ale ostatnio skuszona promocją ;P (i opiniami) zakupilam korektor rozświetlający z sephory lissante z kwasem hialuronowym i póki co jestem pod dużym wrażeniem! :)
    A do brwi trzeba sie przyzwyczaić - przy pierwszych próbach miałam wrażenie że moja twarz wygląda na srogą i przerysowaną ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapamiętam, może następnym razem też się skuszę, widzę, że na wizażu rzeczywiście ma świetne opinie. Ja właśnie się zastanawiam, czy mnie takie pomalowane brwi nie postarzają:( i czuję się przede wszytskim jakoś dziwnie, ale I-e wrażenie było dużo gorsze niż te po kilku godzinach, więc dam jeszcze sobie czas...

    OdpowiedzUsuń
  3. Baza HEAN to mój numer jeden, nie ma lepszej za taką cenę :)) Bardzo ciekawi mnie ta kredka i korektor pod oczy, chętnie przeczytam Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy, czekam na recenzję bazy pod cienie, bo szukam czegoś fajnego, a słyszałam o niej dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam Affinitone, ale chętnie poczytam o zamiennikach. No i oczywiście gratuluję zakupu Mary Lou - ja jeszcze muszę poczekać aż skończę aktualny rozświetlacz (a nie chce się dziad skończyć:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja tak mam z pudrem brązującym, te w kulkach to są dopiero złośliwe, chyba go prędzej wywalę zanim zużyje:/

    OdpowiedzUsuń