wtorek, 11 marca 2014

Kremy / żele pod oczy dla dwusiestoparolatki;)

od lewej: OEPAROL BALANCE krem regenerujący pod oczy ok 12 zł, Uriage, AquaPrécis, Gel Defatigant Yeux (Żel intensywnie nawilżający pod oczy)ok  47 zł, eva natura herbal garden krem na oczy i na powieki (ekstrakt z zioła świetlika) ok. 7 zł, Flos Lek żel bionawilżający pod oczy i w okolice ust z mikrokapsulkami witaminowymi, ok 20 zł

Chciałabym Wam przedstawić co stosowałam/stosuje w ostanim czasie pod oczy. Jak widać dość spory zakres cenowy. Są to kremy / żele dość lekkie, które uznałam za odpwoiednie dla swojej 26-letniej skóry. Nie chcę narazie sięgać po nic mocniejszego. Zacznijmy od początku:

  • OEPAROL BALANCE krem regenerujący pod oczy (ok 12 zł). Na jego korzyść w moim wypadku gra jedynie cena, ale to przecież jest najmniej istotne, jeśli kremik się nie sprawdził. Napewno już do niego nie wrócę. Powodował u mnie pieczenie i łzawienie oczu. Poza tym dość treściwy,trochę powiedziałabym, że ciężki. Uwielbiam kosmetyki OEPAROL, ale ten produkt mnie nie przekonał. 
ocena: 2/6
  • Uriage, AquaPrécis, Gel Defatigant Yeux (Żel intensywnie nawilżający pod oczy). Ten żel bardzo przypadł mi do gustu, niestety jest mało ekonomiczny. Dałam za niego coś ok 47 zł, a nie jest to produkt bardzo wydajny. Tzn nie jest źle, ale jakoś szybko mi się skończył. Jest naprawdę lekki, świetny na dzień, nie podrażnia oczu, doskonale się wchłania. Baaaardzo przyjemnie się stosuje. Doskonały aplikator- bardzo cieniutkie delikatne zakończenie tubki, przez co można go dozować w niewielkich dawkach. Ogólnie sczerze polecam.
ocena: 5,5/6
  • Eva natura herbal garden krem na oczy i na powieki (ekstrakt z zioła świetlika). Najtańszy z całej czwórki i nawet przyzwoity. Fajna lekka konsystencja, duże ekonomiczne opkakowanie (25 ml)-nie chcce się skonczyć:/, brałam go do małej torebki jako krem do rąk:D. Bardzo tani, polska firma na plus, cieakwy ziołowy zapach. Ale nie nawilża już tak fajnie jak Uriage. Ocena końcowa pozytywna.
ocena: 3,5/6
  • Flos Lek żel bionawilżający pod oczy i w okolice ust z mikrokapsulakmi. Mój typ z całej czwórki. Trzymam go w lodówce. Świetny na dzień, jest lekki, super chłodzi. Fajnie nawilża, aczkolwiek żel Uriage był troszkę lepszyw tej kwestii. Duże opkoawanie - 30 ml w bardzo przyzwoitej cenie. uwielbiam go jeszcze za opakowanie i pompkę- super się ją dozuje preparat.Nie ma problemu, że połow zawartości zostaje Ci w tubce , z której nie chce się wydobywać. Ładne, estetyczne opakowanie - stoi, a nie wala się wszędzie jak kremiki w tubkach. Napewno jest to lekki krem dla modej skóry, stąd też moja przygoda  z nim nie potrwa długo. Ale warto było go poznać:)
ocena: 5/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz