wtorek, 3 marca 2015

Czas na Zmiany!

Witajcie! Postanowiłam wprowadzić pewne zmiany na blogu:
  • Jak już co niektórzy zauważyli, pojawiły się już posty odnośnie ciąży, karmienia bliźniąt czy pielęgnacji niemowląt. Moje kochane córeczki absorbują mnie teraz niemal w 100%, więc postanowiłam dodać zakładkę Dziecko. Co jakiś czas podzielę się z Wami moim doświadczeniem zdobytym w tym temacie. Chciałabym skupić się na kosmetykach dla maluszków, aby wpisać się w ogólny zamysł bloga, ale pewnie pojawią się też inne posty, bo myślę, że każda mama ma coś wartościowego do przekazania.
  • Chcę rozpocząć pewien cykl na blogu - nazwałam go z Kuchni do łazienki. Co miesiąc będę pisać o produkcie spożywczym, który z powodzeniem możemy wykorzystać również w domowej pielęgnacji. Będzie o właściwościach danego produktu, zastosowaniu w kosmetyce i do tego dorzucę proste przepisy na wykorzystanie produktu w domowej pielęgnacji. Zainspirowałam się swoim ostatnim wpisem dotyczącym domowego peelingu z sody oczyszczonej, który cieszy się dużym zainteresowaniem:)
  • Myślę, że zdecyduję się też na posty typu denko. Mam masę koemstyków, które wykańczam i wykańczam, a nie są na tyle godne uwagi lub na tyle beznadziejne, żeby pisać im osobną recenzję, więc taki post zbiorczy to świetne rozwiązanie.
Co sądzicie o moich planach? 




Follow on Bloglovin

Przeczytałaś/eś? Wyraź swoją opinię, bardzo mi na niej zależy:)

3 komentarze:

  1. Chętnie poczytam o Twoich doświadczeniach z dzieciaczkami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi sie wszsytko tez mam maleństwa w domu i z kuchni do łązienki prawie wszsytko wyniosłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię denowe posty pod warunkiem, że przyświecają celom: "zużywam jedno' otwieram następne, a nie poprostu samemu w sobie zużywaniu :)

    OdpowiedzUsuń