poniedziałek, 23 marca 2015

Perfumowany luksusowy odświeżacz w sprayu Ardor



Używacie może odświeżaczy do powietrza? Ostatnio wpadł mi w ręce Perfumowany "Luksusowy odświeżacz w sprayu" marki Ardor.
Marka Ardor® to odświeżacze o unikalnych zapachach przywodzących na myśl ekskluzywne perfumy. 
Brzmi bardzo ciekawie, prawda? Na chwilę obecną firma ma w ofercie odświeżacze zarówno w żelu jak i w sprayu. Mi trafił się odświeżacz w sprayu o zapachu "Ruby".
Nuty zapachowe:
owoc granatu
daktyl
kwiat lotosu


Odświeżacz wypróbowałam w łazience, bałam się trochę pierwszego użycia, bo solidne, czerwono-czarne opakowanie jakoś przywodziło mi na myśl coś mocnego - uczucie, że po psiknięciu będę się dusić od woni perfum:). Nic z tych rzeczy, zapach jest przyjemny, ale nie nachalny. Delikatnie "perfumuje" nam pomieszczenie. Ja nigdy fanką odświeżaczy nie byłam, wolę porządne wietrzenie mieszkania, ale ten produkt naprawdę jest ciekawy. Stosowałam przy uchylonym oknie i tylko w łazience. Ze względu na małe dzieci, oddałam go jednak rodzicom, którzy trzymają nie wykastrowanego kocura:D i odświeżacze są u nich na porządku dziennym. Rodzice są bardzo zadowoleni:). Myślę, że fanów odświeżaczy do powietrza, którym się znudziły klasyczne cytrusowe czy leśne zapachy,  lub np w miejscach typu biura, propozycja Ardor jest bardzo zachęcająca.
Więcej informacji:
http://www.ardorpolska.pl/index.html

Przeczytałaś/eś? Wyraź swoją opinię, bardzo mi na niej zależy:)

5 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tym produkcie, ale ciekawi mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam marki, ale z opisu widzę, że kompozycja zapachowa pewnie trafiłaby w moje gusta :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właściwie nie stosuje odświeżaczy powietrza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też teraz tylko kominki z woskami :)

      Usuń