poniedziałek, 2 marca 2015

Peeling z sody oczyszczonej - przygotowanie skóry pod makijaż

Soda oczyszczona (wodorowęglan sodu) doskonale sprawdza się jako peeling! Tak, ta soda, którą znacie z kuchni. Tak naprawdę ma ona więcej zastosowań niż nam się wydaje, ale ja dziś chciałabym Wam napisać parę zdań o domowym peelingu z sody oczyszczonej. Doskonale wygładza, odświeża i oczyszcza, świetnie przygotuje Nam skórę twarzy pod makijaż. 
Przepis jest bardzo prosty, wystarczy łyżkę stołową sody oczyszczonej nanieść w zagłębieniu dłoni i dodać żel do mycia twarzy na bazie wody lub samą wodę. Ja preferuję żel, a moim ukochanym jest Cleance od Avene. Całość rozcieramy w dłoni do uzyskania grudkowatej pasty. Nanosimy na skórę twarzy i  dokładnie masujemy. Można użyć dodatkowo szczoteczki do twarzy. 








Czy próbowałyście oczyszczać twarz za pomocą sody oczyszczonej? Jeśli nie, to warto spróbować:) Proszę, podzielcie się wrażeniami!

Pozdrawiam, Karolina.


Follow on Bloglovin 

 Przeczytałaś/eś? Wyraź swoją opinię, bardzo mi na niej zależy:)

7 komentarzy:

  1. miałam zrobic ten peeling bo gdzies o nim czytałam dobrze ze mi przypomniałas bo chętnie wypróbuje pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, nigdy nie próbowałam, ale na pewno to zrobię ;) Jestem ciekawa czy również u mnie się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam kiedyś maseczkę z sody, miała być dobra na zaskórniki jednak okazała się mega intensywna. Faktycznie są efekty, ale moja wrażliwa skóra tolerować ją może raz w roku, nie częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jako że peeling ma kontakt z naszą skórą znacznie krótszy niż maska, myślę, że będzie też delikatniejszy w działaniu dla skór wrażliwych, więc może warto spróbować;)

      Usuń
  4. Lubię takie szybkie i skuteczne sposoby. ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o takim wykorzystaniu sody :) Jedyne co obiło mi się o uszy to użycie sody do wybielania zębów, ale nie wiem czy bym się odważyła...
    Dowiedziałam się czegoś nowego z tego postu, więc super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. obawiam się, że ten peeling na cerę wrażliwą nie będzie dobry, ale pomysł super, lubię proste i ciekawe pomysły

    OdpowiedzUsuń